Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

wow.

...det gick fortare än jag trodde!!

Yey! Jag har en bärbar dator!! & internet igen!
Fett nice att den hann dyka upp innan farsan kom å hälsa på, annars hade jag fått vänta as-länge (läs; typ en vecka) innan jag fått grejjerna, å det hade kostat att behöva hämta dom i sthlm nästa helg...
Men nu behövs det alltså inte! =) Nix, icke! *lycka*

Telefonen dröjer tills jag ska dit den 17:e sept, men jag har ju iaf en ngt fungerande telefon, så jag dör ju knappast.

& det bästa av allt! Jag har fått en till inneboende!
En ny kattunge i huset, minsann... Hon är så söt!
Hon är svart & livlig, väckte mig inatt med sina pipanden... =)
Snurra är inte helt nöjd med arrangemanget ännu, hon morrar, fräser & väser åt den stackarn, men det blir förhoppningsvis bättre snart. Vi är ju tre nu! =D
Lill-kissen har inget namn ännu, men jag funderar på Sotis... Dels är hon svart som sot & Snurra är ju as-sotis på henne så... *lol* Jaja, det blir nog bra! =)

Nej nu ska jag leka mer med min lilla kattunge och packa upp lite lådor!!

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY