Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

damn...

Jag kan inte sova!!

Ska upp klockan fem imorgon bitti, har tvätt-tid klockan sex, och jag måste verkligen tvätta, missat mina senaste två tider och har inte ens några rena underkläder kvar... Slappt av mig, jag vet. Så imorrn blir det annat, missar jag tvätt-tider så får jag sota för det och gå upp omänskligt tidigt, helt enkelt...

Men, som sagt, problemet är att jag borde sovit för ett bra tag sen för att orka.
Ska försöka igen... Äta lite medicin kanske?

Alltså, jag är ju trött, men fan! Tankarna går i hundra!!

I övrigt har jag haft en bra helg, igen!
Backat Lussekatter, tittat på klockspelet i Örebro Rådhus och varit på Julmarknaden i Wadköping.
& kramats. En hel del... Jag kan nog minsan vänja mig vid det här... :)

Nu SKA jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY