Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Jag sjunker...

...långsamt neråt.

Det är inte alls bra nu, vet inte hur länge jag orkar hålla samman.
Lite till, hoppas jag, till jul-lovet (eller vad man ska säga... semester?) iaf, sen gör det inte lika mkt om jag krashar... Har jag tur hinner jag plocka ihop bitarna innan jag börjar jobba sen igen. Om jag har tur.

Jag vet inte vad som är det största problemet just nu, antagligen Soc/FK-grejjen fortfarande, att dom tog pengarna och det... Känner mig så överkörd. Inte en jävel har lyssnat på vad jag har att säga. "Du kan komma med synpunkter"... MY ASS att jag kunde!! Det sket dom ju i, "Vi kan inte göra något". Varför bad dom om min åsikt då? Jävligt puckat.
Jag lade ner massa tid och energi på det där... Jag vet inte om jag har något kvar att ge nu.

Jag vill bara sova. I typ hundra år minst...
Ännu bättre vore förståss att slippa sova alls. Det skulle sitta fint... Jävligt fint.
Men det kommer inte hända, inte nu. Hoppas jag. Jag vill inte (fast jag vill ju)...
Det går runt i huvudet på mig mer eller mindre hela tiden, dom tankarna... Jag vill inte ha dom där, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY