Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Please, kill me now...


Tur att det är sista dagen...

Data på ABF idag igen, mer tortyr. Idag jobbar jag med PowerPoint-presentationer igen... Övningsuppgifterna gå i princip ut på att jag ska göra massa (värdelösa) presentationer innehållandes text som ska lära mig hur en bra layout ska se ut.
Seriöst!! Jag har sysslat med grafiska layouter i snart 15 år. Jag behöver inte det här...

Dessutom är övningsuppgifterna som vanligt utdaterade och anpassade för ett 8 år gammalt program (PowerPoint 2000). En version vi inte ens använder här, vårat program är iaf 2003... (Häftigt och nytt, va´...?)
Så någon, snälla!! Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY