Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Fett nöjd...


Ja, jävlar vad det svänger...

Jag är faktiskt just nu, oavsett starten på dagen, jävligt nöjd...
En konstig känsla som jag inte är särskillt van vid, men jag tror att jag tycker om den...
Det är liksom varmt i magen, nästan så att jag mår illa, men inte riktigt. Det känns bra!

Jag har just avslutat vad jag tror är mitt sista viktiga samtal för idag, min handläggare på Försäkringskassan ringde upp mig.
   (Tack!! ...det är liksom något lättare att svara än att ringa...)

Jag fick en mail-adress att skicka mitt yttrande till, och när han fick upp dokumentet på skärmen sa han till och med:
  "Oj, det var riktigt fint skrivet! " ...& det kändes jävligt bra att höra, trots att det var en mkt liten sak.
Jag behöver såna spontana reaktioner. De är på ett sätt så mkt mer värdefulla än saker som kommer från folk som "måste" eller bör ge en komplimanger eller beröm...

Så nu känns det alltså jävligt bra.
Jag har gjort allt det jag föresatt mig att göra idag, & jag kan bara vänta på att dom fattar beslutet.
Beroende på vad som sker då kanske jag överklagar, men jag orkar inte bekymra mig för det nu.
Det är dom som har bollen, och jag är maktlös i alla fall... Jag har gjort allt jag kan för stunden!

Tänk om jag kunde få må så här åtminstone en stund varje dag!!
Då skulle jag orka vilja leva... Det skulle vara as-häftigt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY