Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Hjärndöd

Fan! Jag vill slå sönder någonting, Jag vill slå i mig någonting.

Det är med yttersta jävla ansträngning jag låter bli att möblera om min lägenhet och kasta alla mina nya fina saker om kring mig, trasa sönder och förstöra allt... Det ligger innuti mig & bara växer, som en liten kolsvart stenhård klump.
Paniken, ångesten, ilskan. Maktlösheten... & det här ska Atarax hjälpa mot? Det gör det inte. Men det är det enda alternativ jag har. Det andra är uteslutet, än så länge har det inte gått så långt, men jag oroar mig... Men, inte idag.
Jag måste fixa det här idag. Inte slå sönder mitt hem, inte slå sönder min arm.

Jag kommer som det ser ut nu inte få några retroaktiva pengar från FK, för socialtjänsten har krävt tillbaka ALLT jag fått av dom den senaste tiden, & då menar jag ALLT!
Okej för att jag ska betala tillbaka försörjningsstöd & hyror (det godtar jag eftersom dom informerade om det i god tid), men nu plötsligt ska dom ha tillbaka allt som det kostade att gå & laga mina tänder...
Jag hade inte en enda hel tand i munnen (& det är tyvärr ingen överdrift), det kostade 40.000:- att laga allt (inkl. dra ut 4 tänder, rotfylla & stifta tre tänder samt laga alla övrigt hål, + narkosen för min tandläkarskräck). Jag bad soc om hjälp med det, för att jag aldrig skulle ha råd själv, och utan deras hjälp skulle jag inte ha fixat det...
Nu ska de jävla asen ha mig att betala i alla fall! & jag kan inte göra NÅGONTING åt saken, trots att dom aldrig informerat mig om det här då när jag fick beslutet på tandläkar-hjälp, eller ens senare. Förns nu, när det är för sent & jag inte kan göra något åt saken.

Hela min ekonomiska planering har just ramlat i bitar & jag känner mig bara grundlurad & överkörd!

Varför i helvete försöker jag ens med allt det här???
Det upprepar sig...
Jag försöker ta itu med saker på rätt sätt, jag gör det jag ska, sköter mig, är med & tar del i beslut & allt, men ändå trampar dom på mig. Fan, fattar dom inte att jag fortfarande ligger ner & desperat försöker resa mig & börja om?!

Just nu vill jag bara knarka mig hjärndöd.
...men jag får göra det i Fallout3 istället...


Jag skulle aldrig ha lagat dom där jävla tänderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY