Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

...jag ger upp.


Bah! Hela den här soppan med Soc & FK... Jag orkar inte mer, pallar inte tjafsa med dom längre.
Det är helt uppenbart att jag inte kommer komma någonvart med någon av dom eftersom dom ändå bara skyller ifrån sig på varandra. & nu när Kronofogden inte heller vill lägga sig i så ger jag upp mitt sista hopp om att få ut ngt av det här, dom har bestämt sig för att sparka på mig och dom kommer göra allt i sin makt för att se till att det blir gjort, så...

Grattis, varsågod!! Ni vann, jag känner mig tillintetgjord, trampad på och värdelös!

Applåder för välfärdssamhället Sverige där man inte får ett skit för sina ansträngningar, för har man en gång hamnat ute i kylan ska man stanna där... Det finns ingen väg tillbaka, en gång knarkande ligist ALLTID en knarkande ligist, så det så.
Här ska man inte komma och tro att man någonsin kan komma tillbaka & leva igen, för man är inte välkommen in i samhället igen och förstår man inte det så är det något fel och då måste byråkratin snabbt ta den villfarelsen ur en!!

Ja, det var väl ungefär det jag lärde mig av det här...

Jag & mina ansträngningar är värda NOLL & ingenting!
Bäst att inte glömma bort det den här gången...

& nej, jag har INTE börjat knarka igen, för den triumfen ska dom inte få! Om jag ska ta återfall så ska jag göra det för att JAG vill det, inte för att dom där jävla hönsen puttar mig ner för stupet... Så jävla lätt är det inte att få mig på fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY