Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Today is a good day to die!!


Allting hittills har bara varit trams & skärmytslingar, idag står det första större slaget...
Jag har soc-möte om två timmar, då står första riktiga striden om bidragen & aktivitetsersättningen.

& jag ska tamejfan MANGLA henne, hon som tror hon kan valsa in i mitt liv helt plötsligt och vända upp och ner på min värld. Hon som har NOLL koll på min situation, min rehabilitering och vad jag går igenom. Hon som tror hon kan allt, men som i själva verket utan att förstå det bara är en bricka i systemets spel...
Hennes jobb är inte att sno mig på alla mina pengar, hennes jobb är att hjälpa mig, & det ska hon lära sig idag!

Jag har förberett mig och beväpnat mig till tänderna!! Jag har gått igenom lagtexter och domar som hon bygger sina argument på och jag ska vända skiten mot henne så att det står härliga till, hon ska få lära sig vad som händer om man inleder en relation till mig genom att sparka på mig när jag ligger ner...

& jag ska bussa Soc på Soc. =D

& för övrigt, för dom som inte hänger med i svängarna;
Rubriken är ett citat ur Star Trek, det är vad Klingon's säger när dom ska slåss...
Jag är alltså INTE självmordsbenägen eller ngt, bara lite upp-eldad..!!



Kommentarer
Postat av: Linn

ge kärringjävlen vad hon tål och lite till

2008-11-21 @ 12:05:17
URL: http://linnrules.blogg.se/
Postat av: Birgitta

hoppas att det gick bra för dig idag!!!!!

Kram

2008-11-21 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY