Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

sorg.


idag fick jag reda på att ngn jag en gång kände har gått bort...
min fd. svägerska närmare bestämt...
faktum är att det gjorde ont att höra. fast jag inte haft ngn kontakt med varken henne eller min ex-make på flera år...
attans ont. hon var ju så ung!! bara ngt år äldre än mig! & hon hade ju man och barn (2 st?) & allt...
jag var med när dom gifte sig... vackert, en av dom finaste kyrkor jag sett, urgammal och helt i trä har jag för mig...

Du, jag vet att vi inte pratar, och att Du inte vill veta av mig (vilket iofs har varit rätt ömsesidigt) men jag vill ändå säga, att jag tänker på dig och familjen... Jag är hemskt ledsen över att Du skulle behöva uppleva det som hänt.

& jag är ledsen för massa annat också för den delen.
..

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY