Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Rotade igenom lite papper...


...såna där högar från förr, och jag hittade en liten sak jag skrev förra året, faktiskt för nästan exakt ett år sen, (ca: tre veckor innan jag blev inlåst). Den säger så mkt om mitt liv fast den är så kort, så jag måste återge den här:


Kan
jag inte vara normal,
ska jag vara helt skruvad!
Kan jag inte passa in,
ska jag va totalt annorlunda!
Kan jag inte lyckas,
ska jag fan köra skiten i botten!

...Världens bästa dåliga exempel?

[26 sept. 2007]


...ja, mitt liv i en liten ask faktiskt, så kan man nog summera det ända sen jag var i 11 års-åldern.
Tragiskt? Inte egentligen, det är bara så livet ser ut.

/n

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du behöver inte göra allt destruktivt för att visa att du finns utan bara vara......

kram Birgitta

2008-09-12 @ 19:18:00
URL: http://jobinell.blogsopt.com
Postat av: Birgitta

Du duger som den du är, du är inte dina beteenden dom har du!

Kram igen

2008-09-12 @ 19:19:22
URL: http://jobinell.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY