Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

It's A Long Way To The Top

Gettin' stoned
Gettin' beat up
Broken boned
Gettin' had
Gettin' took
I tell you folks
It's harder than it looks
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll


Kändes passande med den här grymma AC/DC-låten idag...
Både titel och låttext-utdrag är tänkvärda för mig, känner jag, för jag har fan kommit långt!

Igår firade jag 16 månader (eller 489 dagar) sen Sista Pannan !!

...mest anmärkningsvärt är väl att jag glömde bort att uppmärksamma det under gårdagen. Det har varit rätt viktigt att räkna, men jag känner att det tar mindre och mindre plats i mitt liv. Nu är det mest en trevlig överaskning jag kommer på ibland att, "Oj, har det redan gått SÅ lång tid...?", vilket känns som ett bra tecken.

Men jag har så mkt annat i mitt liv nu. Jag har fått anledningar att se framåt, snarare än att hela tiden blicka bakåt & vara livrädd för att gå in på nya okända territorier... Jag är naturligtvis fortfarande livrädd! Tro inget annat...
Men jag hanterar det på ett helt annat sätt, & dessutom finns det ju numera någon som håller mig i handen när det är jobbigt... Faktum är att jag inte behövt äta någon medicin på evigheter!

Dessutom har jag äntligen fått mitt bostadstillägg beviljat!
Nu behöver jag inte längre leva på vatten & bröd när jag betalat hyran.
...inte heller helt fel, faktiskt!!
- & eftersom hyran redan är betald, så blir det att shoppa loss idag! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

shoppa åt mig med, baby <3

2009-02-02 @ 10:43:23
URL: http://linnrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY