Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

jag HATAR att vänta


Jag har så jävla tråkigt!!

Det är så sjukt, för jag gillar ju verkligen att bara vara hemma!
Det finns alltid ngt som behöver fixas, kanske ngn städning att klara av...
Men inte idag. Jag bara väntar på UPS & klarar inte av att göra någonting vettigt överhuvud taget under tiden... Frustrerande. Jag vet inte när dom ska komma, bara att det är någon gång under dagen idag, & jag har lovat att vara hemma tills dess. Kan inte ens gå & köpa cigaretter, för då lär dom väl passa på att komma just under dom där 20 minuterna som det på sin höjd skulle ta i anspråk.

Nej, jag får vackert sitta här och vänta...

Funderade på om man skulle ta & sova en liten stund, men jag vet inte om jag vågar det heller, tänk om jag inte vaknar?! Jag gav ju mitt mobilnummer till HP-supporten, men jag vet inte om det innebär att UPS tänker ringa innan dom dyker upp eller om dom bara kommer direkt & knackar på dörren....

Jaja, datorn är iaf redo för upphämtning, den står lutad mot väggen i hallen & bara väntar, den också.
Fatta vilken stor grej jag lyckats göra det här till!! Att det ska vara så omständigt, dom ska ju liksom bara komma & hämta den!! Jag är fan oförbätterlig... :p

Lite koolt är iaf att min dator ska ut & resa, för den ska nämligen till Polen för reparation...

...& när den kommer hem igen hoppas jag att dom har kurerat febern. :)

Kommentarer
Postat av: Högstadie-Micke

Grattis på namnsdagen!

Jag mejlade din gmail nyss

/Hörs

2009-01-23 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY