Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Händer inte mkt här...


...men det beror på att det är så mkt på andra plan.

Sista veckan innan semester var rätt körig, och jag har inte orkat skriva ngt.
Nu har semestern officiellt börjat, men jag är inte ledig ändå, har saker att göra hemma och har redan tagit på mig jobb att syssla med åtminstone två dagar den här kommande veckan.
Så det kommer nog fortsätta vara förhållandevis dött här, åtminstone ett par dagar till, sen när jag blir mer ledig "på riktigt" får vi se om det inte blir mer skrivet...

På den positiva sidan så har jag iaf bjudit in min mor att besöka mig under semestern, vilket kommer bli väldigt skoj. Mor & Dotter-tid, vad det nu kan innebära... Roligt iaf, jag har inte haft en situation tidigare där sådanthär varit möjligt så vi får se vad man kan hitta på att göra. :)

Nu ska jag fortsätta vara allmänt nyvaken och dricka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY