Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

snart börjar det...


Imorgon, den 20 maj, startar förtidsröstningen till EU-parlamentet.

Inte många timmar kvar nu... :)

Imorgon har även utnämnts till Rösta på Piratpartiet-dagen, och meningen är att man ska kunna förtidsrösta på Piratpartiet tillsammans med någon av våra kandidater om man vill. Ett smart och intressant initiativ.

Själv bor jag ju i Örebro och det är inga dylika jippon här i trakten, men det gör inte så mkt - jag får helt enkelt rösta själv. & det tror jag att jag kommer passa på att göra redan imorgon bitti när jag ändå ska förbi Varberga Bibliotek för att lägga ut valsedlar där.

Trevligt att ha något att engagera mig i igen, något viktigt.

Jag har ju så svårt att komma iväg ut och träffa folk, fast jag vet att dom utan tvekan kommer att vara jättetrevliga och allt - jag bangar ofta i sista minuten. Men i söndags lyckades jag tvinga iväg mig själv till Piraterna med valsedlarna som motivation. Och se - Dom var ju jättetrevliga! :)

Jag slog till och med mig sjäv med häpnad och hängde med ut och delade ut flygblad på stan.

Tänk vad jag klarar av när jag inte låter mina nojjor och min ångest ta överhanden... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY