Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

AA


Kom nyligen hem från ett möte, första AA-mötet på hur länge som helst... Brukar ju oftast hålla mig till NA...

Känner mig mer hemma bland pundare, av någon anledning. =)

Men i alla fall, så var det ett helt OK möte, trots att jag träffade folk jag inte hade räknat med att träffa... Men det var inte så jobbigt som jag hade befarat faktiskt, vet inte vad jag förväntar mig men alltid är det typ det värsta...
I alla fall var det hela 3 personer ur mitt gamla liv... Kul att se att det går bra för dom och allt, att dom verkar må bra.

I övrigt har dagen ägnats åt data på ABF under förmiddagen, är nästan klar med kursen nu, har typ bara en uppgift kvar... Undrar vad jag ska göra resten av kurs-tiden fram till nyår? ...men hon kommer väl på ngt...

& sen en liten tupplur på eftermiddagen....

Ja visst ja, inte att förglömma: Jag fixade klart slingorna imorse.
Nu ser jag ut så här:
Jag med nyfixat hår.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

snyggt

maila mig

kram kram

2008-11-06 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY