Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Abstinens?


Jag vill spela!!

Sitter på bussen & planerar mina nästkommande drag i Fallout3.
Nördigt, inte sant? Spelet är helt klart beroendeframkallande...

Damn you, dator, för att du inte har ett super-bra Fission Battery så att jag kan spela på bussen... :p Batteriet klarar aldrig den där renderingen, det räcker med att kolla på ett avsnitt ur en TV-serie så är det slut & behöver laddas. :(

Men, men. Det är väl lika bra. Jag har spelat hela(!) helgen, & jag har ju nästan hela dagen på mig att spela sen...

Jag har numera rekryterat en Super Mutant som följer med mig runt och skjuter vilt på det mesta (fiender, alltså...), vi är ett grymt bra team måste jag säga... Allting som attackerar oss bara dör, av någon konstig anledning... :D

Oh, well. Snart i Nora & ska byta buss.



Kommentarer
Postat av: Linn

haha, har du blivit spelberoende igen, gumman :P inte bra..



saknar dig. puss

2008-11-17 @ 10:16:59
URL: http://linnrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY