Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Panorama

Jag tröttnar visst aldrig på att fota min nya lägenhet...
Varje litet framsteg dokumenteras!


Nu har jag till exempel fått tag på ett köksbord:
Panorama-bild över köket med bord och allt.

& som vanligt måste jag leva med flyttlådor...
Panorama-bild över vardagsrummet och lite av sovalkoven.

Men men... Det kunde vara värre.
..
Mycket värre, jag har nämligen levt så här:
Så här levde jag för några år sen...

Jag har det ganska bra just nu faktiskt!!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

oj vad fint du har det.

hoppas att jag får se den i verkligheten med.

grattis

kram

Birgitta

2008-11-04 @ 18:29:58
URL: http://jobinell.blogsopt.com
Postat av: L

Åh vad fint du har det :)

2008-11-05 @ 20:08:21
Postat av: Linda

Vad fint du har fått det!! Hoppas att du trivs och att dina underbara kissar trivs. Jag hoppas att du mår bra!!

God jul!!

Puss katterna från mej!

Kram Linda

2008-12-20 @ 08:07:24
URL: http://www.lindakisse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY