Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Fett jävla sjuk...

Jag är inne på tredje dagen av förkylningen från helvetet, & det är så mkt värre än jag kom ihåg att det var...
Så här sjuk har jag inte varit på flera år. I alla fall märkte jag inte det då jag var svängd jämt...
Jag har varit så ynklig hela tiden, mest synd om mig, över allt annat!!

Jag har haft en galen frossa, feber-yrsel, ont i huvudet, leder och muskler (dvs. typ överallt...) och illamående. Fick inte behålla det jag lyckats äta häromdan, inte ens vatten stannade kvar men det är iaf bättre idag.

Usch!! Jag vill att det ska vara över nu... Orkar inte mer...

Jag har saker att ta itu med, kan inte va sjuk längre! Måste ringa Fösäkringskassan till exempel...
Dessutom vill jag inte kasta bort mina sista semesterdagar på att ligga hemma och vara ynklig. =/

Näe, tror jag ska ta mig samman och försöka gå å handla, förråden har sinat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY