Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

aldrig nöjd?


Lagom tills jag nu är (någorlunda) nöjd med min nya blogg-design, så kliar det i fingrarna av rastlöshet igen.
Jag vill flytta min blogg. Eller så vill jag skaffa en ny blogg. Eller bara kategorisera upp den och skilja på mina mer seriösa inlägg och dom som mest handlar om hur hemsk hela världen är mot mig. Eller kanske flera bloggar för olika saker? En politisk åsiktsmaskin, och ett gnällforum att hälla ur sig galla på...

Ja. Jag kan ju inte ens bestämma mig för hur jag ska lösa det, jag vet bara att en förändring är nära förestående. Jag har nämligen tröttnat lite lätt på den här bloggen, eller snarare systemet (och den dåliga reklamen!). Och det känns som ett oerhört ineffektivt interface tycker jag, och det är för omständigt att editera inlägg exakt som man vill ha dom. Tycker jag... Och inga taggar. Visst, det kanske jag kan lösa iofs, funktionen verkar finnas kvar i koden, typ, men palla anstränga sig - det här stället är inte värt det. Faktiskt.

Jag har sneglat lite på WordPress ett tag, verkar vara ett bättre system...
Mkt frihet och lätt att anpassa? Tänker titta ännu närmre på det.

I vilket fall, så ska det bli ändring här framöver, jag måste bara bestämma mig. Stay Tuned!

& - Tack, Anna, för att du påminde mig om Pink Floyd! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv Freja, jag visste väl att dom berör även dig!Kram

2009-03-18 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY