Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

måndag - igen...


Jag är så jävla trött. Jämt.

Konstigt det där...

Under långt tid levde jag efter devisen; "sova kan man göra när man dör", men allt är annorlunda nu.
Jag är ju så jävla rastlös jämt, och stressad. & alltid, alltid trött.
Jag hade liksom nästan hittat ett läge där jag kunde fungera trots de här komplikationerna i min personlighet, men jag har tappat bort det läget igen. För att hamna där behöver jag tid, massor med tid, för mig själv. Så att jag kan spendera den på mina vilkor, jobba när jag kan och sova / vila när jag behöver... Det är det enda sättet att hantera problemen, annars klättrar jag på väggarna och rasar ihop, går sönder.

Jag måste hitta tillbaka, men då måste jag dra ner på de saker som distraherar mig, och det kommer inte bli lätt. Jag misstänker att föremålet för mitt dilemma inte kommer förstå, tyvärr...

& jag kan inte ju inte prata om saken, för jag vet inte vad jag ska säga.
I värsta fall kommer jag till slut på ett utbrott och häva ur mig allt på en gång, men det är inte ett särskillt bra sätt att kommunicera, det är jobbigt för alla inblandade. Men det är bara då som det verkar sjunka in...

Anyway, varit uppe sen kl. 05.00 och på väg till Ringshyttan igen!
Läkarkonsultation & datasupport, & sen arbeta med EVA-projektets website ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY