Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

maktlös...


Min plan igår var inte så bra som jag trodde, det gick åt helvete...
Men jag försökte iaf, jag får försöka vara glad för det. Men fatta hur sjukt samhället är!!

Aldrig trodde jag att Kronofogden skulle "tacka nej" till pengar. Men dom kunde tydligen inte ta ngt som inte gick in på mitt konto... Fan! Det har varit en sån fantastisk vinst, fatta att i samma sekund pengarna gått in ringa fogden & säga:
"NU! Tryck på knappen och ta skiten!!" Då hade jag förmodligen blivit kvittad där, tills vidare...
Tills inkasso vidarebefodrar nästa drös skulder...

Idag är en sån där jobbig dag, eller början på idag är iaf...
Jag fick "ny" (gammal) medicin igår, att testa några dar och se om jag har lättare att somna. Det har jag inte...
Däremot så har jag svårare att vakna, försov mig en timme idag, och kunde inte öppna ögonen ordentligt på en bra stund efter att jag gått upp... Nozinan, ett neuroleptikum egentligen...
Jag ska nog ta och tjata till mig lite riktiga insomningstabletter istället, så här kan jag inte ha det! Försenad till jobbet och allt, börjar egentligen om 8 minuter... :P

Well, springa till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY