Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Boulevard Of Broken Dreams...


Varför kan jag inte bara funka?

Fan, så jävla mkt jag haft är borta... & då menar jag inte alla grejjer jag haft, prylar & saker.
Nej, så mkt jag haft inom mig och det jag har varit, som bara försvunnit... Shit, jag funkade ju inte ens innan jag kastade bort allt, så hur ska jag få skiten att gå ihop nu?
Var är alla mina idéer, min drivkraft, min motivation. Jag saknar lusten. & mina infall...
Jag är... bara ett streck. Ett tomt hål där det förut fanns energi. Jag vet inte vad jag vill.

Bara vad jag inte vill... & jag är fucking trött på det!!

Kommentarer
Postat av: birgitta

När drogen försvinner blir det en tomhet. Det är den vi ska fylla med tillfrisknande. Ändra tanker och se saker o ting ur ett annat håll. Detta gör sig inte själv utan det kravs en del av oss. Vad är du villig att göra?

Skriv minst5 saker som du är tacksam för! Varje dag....

kram kram

2008-09-24 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY