Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

kaos.


gud så trött jag blir...
orkar inte vara nere på ringshyttan idag, så jag handlade mat å åkte hem.
tjejerna som var kvar över helgen har gjort bort sig rejält, och hela personalstyrkan osar.

en stund där ville jag bara grina, men jag har ju inte knasat till det så det skulle bara se dumt ut... men jag är så känslig just nu, så jag pallar inte dom där vibbarna... bättre att vara hemma med katterna. se på när dom leker. dom verkar glada...

funderar på att sova en stund istället, fast jag borde egentligen logga in på FC och plugga lite tyska, men jag är så satans omotiverad just nu. vill typ ingenting...

kaffe & ciggarett, alltid ett steg i rätt riktning!

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY