Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Kort men intensivt!


Idag har det hunnits med massor, på förvånansvärt kort tid. I varje fall känns det så...

Upp som vanligt sjukt tidigt, en timmes buss-resa, och dags för läkarbesök... Infektionskliniken på USÖ.
Pratade en del om hur saker är och har varit, hur det ser ut framåt... Samt lämnade nya prover, tre rör drog dom från min stackars arm... Men det är bra iofs, senaste proverna blev det hemolys på i labbet, nu får jag nya testsvar och antagligen kör dom lite mer omfattande värden nu också och det var ju ett tag sen...
& vi pratade om behandling, där fick jag inte mkt positiva svar... Jag har tydligen typ 1, som är svårbehandlad, vilket innebär att OM jag nu ens ska genomgå behandlingen så tar det ett helt år!
Ett år med en spruta i veckan och massa tabletter...
Och risken är överhängande att jag kan må rätt dåligt under tiden...
Men dessutom är det inte säkert att jag kan få ngn behandling, först ska vi se om den kanske tänker ge med sig och läka ut av sig själv (mkt liten chans där...), och under tiden ska jag gå å prata med dom, lämna prover regelbundet, och naturligtvis hålla mig ren. Det sjuka är att eftersom chansen till behandling är större om jag blir värre, så kan jag bara hoppas på att värdena toppar igen och att jag blir sämre...
Samtidigt som jag inte alls vill det, för tro mig - när levern inte mår bra, då är det knas!

Efter det så kila jag upp på ABF och till datakursen jag går just nu... Ja, vad säger man, annat än: åååååh! tråkigt...!!
Jag menar, Office-paketet, Microsoft word... Inte skoj... Jag kan ju redan... Fast tyvärr inte allt, för jag har glömt sjukt mkt, jag använder ju fan inte det där skitprogrammet...

Jaja, på bussen hem nu, tror jag ska slumra lite en stund...
När jag kommer hem ska jag ringa Rai, å sen: SOVA!! Ska bli fett skönt...

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY