Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Radio

Jag var på radio igår minsann. =)

Programmet Studio Ett, Sveriges Radio P1 sände ett reportage om mitt jobb, vi har ju startat ett socialt arbetskooperativ för långtidsarbetslösa mitt i rasande kris och lågkonjunktur, vilket en reporter vid namn Lars Ekelöf tydligen blev lite nyfiken på.

I reportaget framträder (förutom jag själv) våran ordförande Maria, Rolf som också sitter med i styrelsen samt en av våra handledare på EVA-Projektet, Kjell.

Jag (mfl.) häpnade rejält över hur attans vuxen jag låter... Ofattbart.

...min ena bror kommenterade det hela med följande;
Nice going Freja, du vet. När man inte ser ditt busiga/skyldiga ansikte så hör man att din röst är väldigt vuxen. Du kanske ska ha någon sorts påse på huvet när du vill bli tagen på allvar ;-).
Syskonkärlek, får man hoppas... =)

Klippet finns iaf att lyssna på streamat från SR i ytterligare 29 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY