Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Äntligen...


Jag är färdig med websidan jag har jobbat på sista tiden.

Eller alltså... Så "färdig" som man kan bli när man är en självkritisk perfektionist som hakar upp sig på detaljer... I vilket fall är den så pass färdig att jag lade upp den på webben, den finns nu för allmän beskådan på http://www.evaprojektet.se/.

EVA-projektet är alltså stället jag jobbar på, och jag har bland annat fått i uppdrag att göra en website åt oss, vilket jag nu alltså äntligen är klar med. När jag inte knackar kod så ingår jag även i våran koopertörsgrupp som ska starta ett socialt företag, vilket kommer bli attans intressant.

Imorgon har jag kursdag nr. 3 med mina elever, och sen sätter jag mig på tåget till Sthlm. Vi blir där några dagar, katterna och jag... Skönt att få komma bort ett tag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY