Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

godnatt.m3u


Jag jobbar & jobbar...

På jobbet, hemma, på bussen. Jag tänker nästan bara på jobb nu mera.
...& musik, musik är sjukt viktigt. Jag har svårt för tystnad, då lyssnar jag bara efter ljud...

Jag tänkte dra kvällens playlist, för det är roligare att skriva/läsa om än långa möten om skatteregler.

Green Day - Give Me Novacaine
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
Green Day - Wake Me Up When Septemer Ends
Svenska Akademien - Kenneths Nya
Svenska Akademien - En varning
Pink Floyd - Another Brick In The Wall (part 2)
Pink Floyd - Mother
Pink Floyd - Good Bye, Blue Sky
Haldolium - T.O.S
Rootvälta - Natt & Dag
Everlast - Broken
Everlast - White Trash Beautyful
Tuva Novotny - Newfound Lover
Bröder & Systrar - Den Enda Vägen
Helt Off - Babylonsjukan
Peps Persson - Styr Den Opp
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Frank Sinatra - I Get A Kick Out Of You
Psycho Realm - Confessions Of A Drug Addict
Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

1 timme, 22 minuter & 19 sekunder med musik att somna till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY