Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

stockholm i mitt hjärta?


omg, ffs! ...vad jag hatar den här staden. men samtidigt älskar jag den ju, min barndoms-hood...
man kliver dessutom rätt in i det gamla flytet så fort man kliver av bussen, det liksom bara klickar till och så är man där, glider smidigt fram mellan alla stressade jävla 08:or, hoppar på och av bussar och tunnelbanevagnar...
det enda jag har någorlunda problem med är dom där jävla spärrarna, men vem fan har inte det?? dom är ju inte konstruerade för att släppa igenom folk, utan för att inte spilla minsta krona i biljett-intäkter...

anyway, ska bli skönt att komma härifrån idag, jag har fått min dos storstadsliv nu... orka, fan...?

& jag saknar tjejerna (jepp, u heard me - TJEJER!) och det ska bli fett kul å träffa dom ikväll...
Jag trampade på två A-brunnar förut och tänkte genast på Linn, tänkte att om hon varit här hade hon väl slagit mig tre gånger i ryggen och skällt på mig... :o) ...så jag klev nogrant över den tredje.

nu ska jag nog ut med Jallus en sväng, min farsas glada Amstaff (American Staffordshire Terrier)... Världens sämsta vakthund är han... men han är ändå fööör bedårande. Lägger nog upp ett kort på honom sen...

& i eftermiddag: buss till nyköping!! :o)

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY