Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Det var som fan! =)


Tydligen har uppdateringen mot http://live.piratpartiet.se/ inte funkat som det ska på min dator sen någon gång igår, det är nämligen oftast den jag förlitar mig på när det gäller uppdateringar i Piratvärlden...

Och jag har helt missat massor med fantastiska saker som hänt!!!

Okej, jag visste att vi gått om FP i medlemsantal, och låg någonstans runt 23.000 sist jag kollade, men nu läser jag hos Calandrella att vi även gått om KD och har över 28.000 medlemmar!!! det är en fördubbling sen domen kom, om jag inte minns fel hade vi runt 14.000 innan domen föll. =) =) =)

Jag menar, Wow! Sanslöst. Underbart. Fantastiskt. Brilljant.

Piratpartiets medlemsstatistik finns här, och enligt den har vi i skrivande stund 31.326 medlemmar.

Revolutionen är nära förestående, huka er politiker och bäva inför folket... Eller något i den stilen... =)
Nej, men seriöst. Det här är helt enkelt enastående. Vi har verkligen en chans att påverka, och det är en fantastisk känsla! För en gångs skull har vi kunnat enas kring en gemensam sak och kämpa mot ett mål tillsammans!

Vi får inte kasta bort den här chansen.

Rösta Pirat i EU-valet, visa att internet tillhör oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY