Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

i väntans tider...


Imorgon kommer domen i The Pirate Bay-målet. Spectrial...

Jag är sjukt otålig, måste jag säga, jag är så hemskt nyfiken... Tyvärr lär inte domslutet betyda någonting, det kommer överklagas oberoende av utfallet. Men jag är sjukt nyfiken ändå!

För övrigt;
Jag har satt upp ett Ipredia-nätverk hemma i Varberga, Örebro. Det går inte supersnabbt tyvärr, linan är egentligen 100/100Mbit, men jag behöver en bättre router för jag kommer inte i närheten av dom hastigheterna ens när jag sitter ensam på det, men men... Det kommer. Huvudsaken är att det är på plats - hastigheten får komma senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY