Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

åttatusenetthundraen


8101. Det är så många steg jag gått idag. Iaf medans jag haft stegmätaren på mig...

(Egentligen är det inte en stegmätare, det är en sk. pedometer, eftersom den mäter kilometer också, men jag tycker det låter konstigt. Jag vet ju varför det heter så... Men ändå!)

Jag hade saker jag ville skriva om förut idag, men jag orkar helt enkelt inte.
Kan inte formulera mina tankar idag... Det är mest förvirring och kaos.

Patrik kommer idag, om typ en halvtimme...
Ska bli intressant att se hur jag fixar jobbet och det om han är här.
Jag blir ju så lätt rubbad i mina rutiner av små saker runt omkring...

Äh, jag har kommit av mig helt. Kan inte skriva nu...
Imorrn kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY