Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Braun Oral-B Triumph PC 9500


Måste ju påpeka; Jag har köpt en tandborste för tusen spänn! :D

...hah, det låter ju sanslöst. Men helt klart värt det.
Det gäller naturligtvis en el-tandborste, och med tanke på hur mycket pengar jag hittills lagt på mina tänder så är 990:- till ingenting att käfta om... Jag köpte en Braun Oral B Triumph ProfesionalCare 9500. Utan den där externa digitala displayen alltså, kände inte att den var värd flera hundra extra...

Fatta att mina tänder blir rena nu! Attans nice...
Då kanske jag slipper tandläkaren också, jag är tokigt rädd för sånt... =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY