Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

dagens dilemma


Jag har beslutsångest...
(som om det vore något ovanligt för min del?)

Mitt stora problem är att jag inte kan bestämma mig för vilket spel jag ska spela...
Å ena sidan är det ju naturligtvis Fallout3; den nysläppta "Operation Anchorage" som vi laddat ner... Den har man ju liksom väntat på ett bra tag och allt, jag är attans nyfiken på den!
Men
...
Sen har vi dessutom nyss skaffat Heroes of Might & Magic V, vilket jag spelat de senaste dagarna...
Jag har älskat den spel-serien i flera år, & femman lever helt klart upp till förväntningarna!

What to do, what to do...?

Fan, fatta hur bra livet är när det här är det största molnet på himlen? =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY