Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

en varning


Jag har tänkt ändra på designen på bloggen hur länge som helst, hur den har sett ut har varit resultatet av att småfippla trött med befintliga mallar och en stor skopa slöhet som gjort att jag inte orkat göra ngt åt det...

Jag är iaf sjukt missnöjd med hur den ser ut nu, och jag har bestämt att det ska göras något åt det! Grejjen är den, att jag fortfarande är rätt slö av mig, och dessutom något perfektionistisk när jag väl bestämt mig för att åstadkomma ngt, - vilket innebär att det här kommer ta lite tid innan det blir "rätt" & snyggt...

Så det finns alltså en risk för att det ser konsigt ut här framöver.
Eller att det rent av ser tråkigt & skitfult ut...

Men det blir nog inte permanent isåf.

..."En varning" är för övrigt en av de bästa låtar som Svenska Akademien gjort! *påpeka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY