Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

paket-stalking


Lite koolt med UPS å så, tycker jag... Dem har ju en tjänst på nätet där man kan följa sitt paket & se vart det befinner sig i transportkedjan. Vilket jag gjort nu ända sen dom kom & hämtade min dator!

Den har blivit bra berest bara sen igår, den har redan hunnit besöka Västerås, Stockholm (äh, var väl inget - där har den minsan varit förr...) & mellanlandat i Köln, Tyskland! Just nu befinner den sig i Warzawa, Polen.

Läskigt det här också iofs, iaf om man som jag har onormal affektion för sin dator... :p

Den höll nämligen på att hamna fel en sväng imorse... *hjälp!*

PAKETET FELSORTERADES VID NAVET.
DET TRANSPORTERAS OM TILL
KORREKT DESTINATIONSPLATS

Men det löste sig ju. :) ...tack & lov!

Nu är det dags för frukost, sen ska det städas innan jag ska gå & jobba efter lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY