Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

*trampa*


VASTERAS, SE -  28/01/2009 - 7:57 - OUT FOR DELIVERY

...alltså, det tar typ en timme från Västerås till Örebro.
Vilket innebär att den kan komma när som helst. Antar jag. Typ.

(om dom inte ska lasta om till ngn lokal transport-bil förstås...)

Ååååh, så var vi där igen... *väntar* ... *väntar* ... *väntar*

Harmoni & tålamod är inte riktigt min grej!

...speciellt inte när det gäller min dator.
Dessutom är jag så jävla nyfiken, en annan av mina laster...

Tänk om den inte är lagad trots allt?
Tänk om dom råkade byta fel del i datorn?
Undrar om jag måste installera om den igen?

Ja, jag vet. Jag ÄR höjden av fånighet.
Men vad ska man göra? Jag kan bara vänta...

*trampar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY