Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Morgon-läsning.


Dagens Nyheter kör en serie kallad I väntan på Sverige nu, och idag läste jag del fyra i den, Vem äger flaggan? av Maciej Zaremba. Jävligt intressant artikel, bland annat har han pratat med Sverige Demokraternas partiledare.

”Är jag svensk?” frågar Maciej Zaremba Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson när de träffas. ”Jag vet inte, det är första gången jag träffar dig”, svarar han."

Detta är definitivt något man bör läsa, den är väldigt bra skriven, och det är inte bara intressant - det är rolig läsning också. Jag har inte hunnit läsa del ett, del två eller del tre änu, men jag tänker definitivt göra det så fort jag får tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY