Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet

Embajada Pirata México

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så smittar häftiga internet-saker av sig på AFK-världen, och nu har jag hittat ytterligare ett exempel på detta! =) Folk är så kreativa och påhittiga att jag blir lite avundsjuk, för att jag inte är den personen längre. Så jag får hållas med att peka mot andra som gör det jag önskar att jag kunde göra. =)

Embajada Pirata México from ChocolateRobot on Vimeo.

Mila es embajadora de internet en la Ciudad de México. | Mila is ambassador of internet in Mexico City.

Build your embassy!

www.embassyofpiracy.org

Jag har också byggt ambassader iofs. =)
Dom ser ut så här: (clickie!)

10 ambassader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Piratpartiet

FRAdar

iNTeGriTY